Nog even en dan.... - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Annelies Dijk - WaarBenJij.nu Nog even en dan.... - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Annelies Dijk - WaarBenJij.nu

Nog even en dan....

Door: AnneliesvDijk

Blijf op de hoogte en volg Annelies

20 Juli 2015 | Nederland, Veenendaal

Ha allemaal,

Nog even en dan is het zover! Mijn koffers staan klaar en alle kasten zijn leeg... Eerst nog de verhuizing van mijn spullen naar een opslagruimte, de overdracht van mijn huis en dan ga ik al bijna.
Op D.V. 28 juli vertrekt het vliegtuig om 14.15 uur. Het is ruim 8 uur vliegen.
Waar ik pas achter kwam: ik heb per ongeluk First Class geboekt! En dat is erg luxe, zag ik op de site. Heerlijk hoor! En dan mag ik ook meer bagage meenemen, want me weer veel hoofdbrekens scheelt! Ik ben al dagen bezig de koffers steeds opnieuw in te pakken en weer alles eruit, omdat de koffers steeds te zwaar zijn. Maar wie weet komt het nu goed dankzij de First Class..

Nou, ik laat wel weer wat van me horen!
Mijn nieuwe adres is trouwens:

3705 Eleventh Street
St. Catharines, ON
L2R 6P7 CANADA

Groetjes,
Annelies



  • 20 Juli 2015 - 13:49

    Margreet:

    Leuk Annelies, ik ga je volgen!
    Liefs, Margreet

  • 20 Juli 2015 - 19:42

    Willie:

    Ha Annelies,

    het werkt, fijn! Mooi om je zo te volgen!
    'ik ga op reis en neem mee....' - zo word je heel creatief ;)

    Een hele goede reis, Willie

  • 20 Juli 2015 - 20:32

    Marion:

    Annelies, je dagboek ziet er leuk uit! Goede reis! Marion

  • 23 Juli 2015 - 10:07

    Gerda:

    Ha Annelies,

    Je bericht is goed aangekomen
    Alvast een goede reis en ik ga je volgen

  • 23 Juli 2015 - 15:17

    Gijs En Tamara:

    Ook vanuit Echteld gaan wij jou volgen Annelies! Goede reis en Gods zegen in je nieuwe baan en omgeving.

  • 24 Juli 2015 - 20:34

    Aline En Ariën En Kinderen:

    Dag Annelies,

    We kunnen je nu volgen en dat vinden we leuk.
    We wensen je een 'behouden vlucht'.

    Vliegwel!

    De Patertjes

  • 27 Juli 2015 - 18:33

    Hanna:

    Hoi Anne,

    Leuk om je op deze manier te kunnen volgen! Een comfortabele reis en een vliegende start gewenst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veenendaal

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2015

Inmiddels aangekomen

20 Juli 2015

Nog even en dan....
Annelies

Mijn ervaringen in Canada

Actief sinds 15 Juli 2015
Verslag gelezen: 573
Totaal aantal bezoekers 4874

Voorgaande reizen:

15 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

15 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

15 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

15 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: